دلایل افزایش خرید ملک توسط ایرانیان در ترکیه چیست؟

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

دلایل افزایش خرید ملک توسط ایرانیان در ترکیه چیست؟
نویسنده : javad تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400

تبلیغ بیش از اندازه در مورد یک زندگی آرام، لاکچری و داشتن آزادی‌های فراوان در کشوری که مرز زمینی با ایران دارد را می‌توان از جمله دلایل خرید خانه در ترکیه دانست. تبلیغات پر زرق و برقی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد و همچنین نمایش سریال‌های پر زرق و برق ترکی در شبکه‌های ماهوره‌ای، ابتدایی‌ترین دلیل خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان است. با سرمایه‌گذاری کلانی که ایرانیان در ترکیه داشته‌اند، یک تنه ناجی اقتصاد ترکیه شده‌اند!

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده ایرانیان در این کشور شروع به خرید ملک و املاک کنند، تغییر قوانین اخذ اقامت ترکیه است. در سال‌های گذشته لازم بود برای خرید خانه ترکیه و اخذ شهروندی این کشور مبلغ 1 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد. اما با تعیین قوانین جدید، این میزان به یک چهارم – یعنی 250 هزار دلار – کاهش یافت.

افراد با صرف 250 هزار دلار آمریکا به راحتی می‌توانند شهروندی ترکیه را بدست آورند و حتی با کمتر از این مبلغ (نزدیک به 80 هزار دلار) هم می‌توانند اقامت ترکیه را بدست آورند.

از طرف دیگر، شهروندان ترکی راحت‌تر شهروندان ایرانی می‌توانند به کانادا و آمریکا سفر کنند، از این‌رو ایرانیان، ترکیه را دروازه‌ای به سوی ایالات متحد آمریکا می‌دانند و با اشتیاق فراوان در این کشور سرمایه‌گذاری کلان انجام می‌دهند تا به پاسپورت ترکیه دست یابند.

از دیگر دلایلی که بارها نیز به آن اشاره کردیم، همسان بودن قیمت خانه در ایران و ترکیه است. طبق گفته مقامات داخلی ایران، میانگین قیمت خرید خانه در ترکیه از بسیاری از شهرهای ایران پایین‌تر است و هزینه زندگی در این کشور هم به مراتب مناسب‌تر از ایران می‌باشد.

https://aralgam.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%84%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.